Vannak dolgok, amelyeket a változatlanságért szeretünk. Ilyen a Morgan, ahol az 1950-es évek eleje óta látszólag ugyanaz a sportkocsi készül. Persze ez csak a felszín, a változatlan burkolat alatt újból korszerűre cserélték a technikát.
Ahogy a Morgannál megszokhattuk, a név tartalmazza a hengerek számát a motorban. Ezúttal Plus Six-re változik a csúcsmodell neve, ami a BMW soros hathengeres turbómotorjára utal: a 340 lóerős és 500 Nm csúcsnyomatékú motor ugyanaz, amit például a BMW Z4 és a Toyota Supra orrában is megtalálunk. A váltó is a hozzá járó nyolcfokozatú ZF automata – a különbség a körítésben van.
A Morgan ragasztott alumínium vázszerkezetet használ, ami állítólag továbbra is tartalmaz fából készült elemeket. Ám azt mondják, ez nem növeli a tömeget, vagy csökkenti a merevséget: az egész szerkezet így sem nyom többet egy mázsánál. Így lehet, hogy a Plus Six összesen 1075 kilós üresen, amivel a gyáriak szerint ez az eddig épített leggyorsabb Morgan, beleértve a korábbi, erősebb V8-as modelleket is. A gyorsulás százra 4,2 másodperc alatt lehetséges, a végsebesség 267 km/h, a fogyasztás pedig 7,4 liter száz kilométeren, vegyes ciklusban.
A hagyományokhoz hűen a Plus Sixből sem készül sok: azt ígérik, az éves termelés nem haladja majd meg a 300 példányt. Egy-egy ilyen autó ára 77 995 angol font lesz, ami átszámítva olyan 28,5 millió forintnak felel meg. Amit pedig cserébe kínál, az az időtlen elegancia és valódi brit kézműves karosszéria.