Hogy mennyire disznó az új oroszlán!
A Peugeot élete csapdájába sétált bele, amikor megcsinálta a 206-ost. Annyira betalált a forma, annyira beégett a népnek, hogy generációkon át csak azt újrázták. Ragozhatták viszont akárhogy, sosem tudták újraalkotni azt az erejű formát, amivel a 206 tarolt. Most viszont itt van Genfben a 2019-es 208 és basszus, rendesen zabálnivaló.

Mokány, dögös, és bár rajta vannak az aktuális Peugeot motívumok, mint a kardfog, de mégis egyedinek hat. Főleg sárgában súlyosan vágykeltő, ez a szín hozza ki, hogy mennyire mutatós a hátsó fekete műanyag betét, amivel összekötötték a lámpatesteket, és ez emeli ki az első lökhárító díszítőelemeit. A tetővonal nem változott sokat, de arról már mindent elmondtak a tervezők, amit elakartak. Egészében szemlélve viszont magasan kiemelkedik a mezőnyéből a 208. Egyelőre itt a GT-line, sportos firlefrancokkal, de remélem, lesz valami jó húsos GTI változat, ez a forma egyszerűen kívánja a dühösen felzabált szerpentineket.
A beltértől már nem tudtam ennyire egyértelműen elhasalni, mert bár izgalmas formák vannak, csak nem éppen jó anyagokból. Nem túl biztató a középső tároló hajlongó műanyagfedele sem, viszont kellően techno a bútorzat. Kedvencem a műszercsoport: ez egy hagyományos kijelzőpanel, mint oly sok helyen, de van benne egy csavar. A panel elé egy plexit húztak, amelyre adatokat vetítenek, így olyan, mintha az információk lebegnének az LCD előtt. Boszorkányos, imádom, ha még látszani is fog napfényben, ez lesz új kedvenc műszerfalam.
Vannak menő zongorabillentyű kapcsolók középen, jó kattintgatni őket, csak izé, ennyi. Nincs analóg klímakezelő, azt továbbra is az érintőképernyő menüjéből kell előhozni. Ez nem nagyon jó, az viszont igen, hogy a beltér bőséges helyet ad elöl, és hát hátul sem rossz, ha az ember elfogy nyak környékén, ugyanis a fejtér kevés.182 centivel nem értem hozzá ugyan a tetőhöz, de ahhoz pont elég volt, hogy klausztrofób legyen hátul az élet.
Bizalomgerjesztő minden szempontból, jól fog az ülés, jó fogni a lapított aljú kormányt, minden eddiginél nagyobb kijelzőkön jön a jóság, természetesen még nagyjából a kaputelefon is csatlakoztatható a multimédiára. A 208 már a CMP platformra épül, így a DS3 Crossbackből ismert elektromos rendszert kapja meg, azaz egy 100 kW-os motort etet egy 50 kWh-s akkucsomag, 340 kilométer körüli hatótávot ígérve.
A hagyományos motorok alja az 1,2-es 75 lovas szívó lesz, turbóval 100 és 130 lóerős benzinesek közül választhatunk, és még az 1,5-ös, 100 lovas dízel is tartja magát. A formán nem fog múlni a siker, ha meg olyan lesz vezetni, mint amit a dizájn sugall, akkor komoly tényező lehet az új 208.
Genf 2019.
- Sok karbon és még több borzongás a Mansory-nál
- Idén is ők voltak a legbátrabb őrültek Genfben, bár a krokodilbőrrel talán túltolták kicsit.
- Ezeket hoztuk volna haza Genfből
- Sok jó autó volt a genfi kiállításon, de csak kevés ütötte meg azt a szintet, amit azonnal hazahoztunk volna. Itt a lista.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
