A kémfotók tanúsága szerint a legkisebb nemzetközi Honda megtartja egyterű-jellegét. Ugyanakkor a részletei látványosan megváltoznak a most kapható Jazzhez képest.
Bár az álcázástól a formai megoldások nagy része egyelőre nem vehető ki tisztán, az például jól látszik, hogy az első két tetőoszlop jóval meredekebb szögben áll, mint eddig, az övvonal környékén pedig mintha lágyabb formákat látnánk. Ezzel együtt már most az az érzésünk, hogy ez a Jazz sem az idomaival szerez majd híveket, hanem térkínálatával, amely a sziluett alapján aligha lesz kisebb.
Úgy tudjuk, a CR-V-hez hasonlóan a Jazz is csak hibrid hajtáslánccal lesz elérhető, bár a terepjáróban használtnál várhatóan kisebb, legfeljebb 1,5 literes benzinmotort használnának a kisautóban. Ennek megfelelően alighanem a kézi váltós kiviteltől is búcsúznunk kell: a Honda hibrid rendszerének része a fokozatmentes automata.
A Jazz negyedik generációja valószínűleg már az idei Tokiói Autószalonon bemutatkozik, de a piaci bevezetés alighanem 2020-ra marad, legalábbis Európában.