Sarkosabb lesz a BMW X1
Az új 1-es sorozattal csaknem egyszerre érkezik az X1 frissített változata, amelyen úgy változtattak egészen keveset, hogy mégis rögtön észrevesszük.
A titok az, hogy karakteres részleteket rajzoltak át. A hűtőrács kapott néhány sarkot a korábbi, lekerekített forma helyett, és a fényszóró LED-karikáit is sokszögletűre cserélték. A lökhárító oldalsó légbeömlői is nagyobbak lettek, és vaskos króm díszítést kaptak.
Az autó egyebekben nem változott sokat, csak az ilyenkor megszokott frissítéseket kapta meg. Például új a fedélzeti rendszer, 8,8 vagy 10,25 hüvelykes kijelzővel érkezik, és akad néhány új fényezés és kárpitszín. Ezen felül csak a konnektoros hibrid változat jelent újdonságot.
Ezt xDrive25e-nek hívják, és együtt hajtja egy 1,5 literes, 125 lóerős, háromhengeres turbós benzinmotor, valamint egy 95 lovas villanymotor. Ez utóbbi egy 9,7 kWh-s akkucsomagból kapja az energiát, így tisztán villanyautóként is megtehető 50 km. A BMW 2 literes átlagfogyasztást és 43 g/km-es szén-dioxid-kibocsátást ami azonban csak az első 100 km-en lehet érvényes.
A hibriden kívül még két motorról tesz említést a gyári sajtóanyag. Mindkettő dízel, az sDrive16d-be kerülő 1,5 literes 116 lóerős, az xDrive25d-be pedig 231 lóerős kétliteres négyhengerest építenek. Van egy szintén 231 lóerős benzines kétliteres is, ezt viszont csak az észak-amerikai változat kapcsán említették, legalábbis egyelőre.