A koreaiak szerint rossz ötlet kizárólag SUV-t árulni és el is mondták, hogy miért.
Thomas Schemera, a Hyundai termékstratégiáért felelős vezetője a Jalopniknak nyilatkozott arról, hogy áll manapság a klasszikus, szedán formájú autók szénája. Schemera szerint egyes gyártók (különösen a Ford és a Fiat Chrysler konszern) nagy hibát követnek el akkor, amikor elfordulnak a hagyományos, szedán formájú autóiktól a manapság pénzfát jelentő SUV-k érdekében.
"Milyen unalmas lenne a világ, ha kizárólag SUV-k szaladgálnának az utakon?" - mondta Schemera, aki szerint egy kicsit több energiával és gondolkodással helyet lehet találni a klasszikusabb kinézetű autóknak is. Szerinte vonzó formájú, karakteres autókat kell készíteni és akkor az emberek veszik is majd azokat. A Hyundai tényleg nem állt le a szedánokkal, sőt, a legutóbbi dobásuk, a Sonata kifejezetten bátor, mégis elegáns formatervű autó lett. Emellett nem tettek le luxusmárkájukról a Genesisről sem, és a Kia Stinger sikere is jó példa arra, hogy nem halt ki a műfaj.