Ez itt a legújabb győri Audi

Az Audi is beszáll a ligába, ahol az ügyfelek egy fura ellentmondásra buknak: magas hasú autó kell nekik alacsony tetővonallal. A Q3-ból csinálták meg az első kupés crossoverüket, a Q3 Sportbacket, amit Győrben gyártanak majd. Ahogy minden motorját, amivel kezdetben venni lehet.
A legtöbb szögből nézve fel sem tűnik, hogy ez nem egy mezei Q3, és ez nem véletlen. Az Audi nem piszkálta meg mélyen a határait, a Sportback csupán a 1,6 centivel hosszabb és 2,9 centivel laposabb az alapját adó új Q3-nál. Ennél kisebb munkával talán még nem dobott ki új modellt az Audi, de hülyék lennének nem beszállni ebbe a kevert kategóriába, ha van igény kis városi terepjáróra, ami kevésbé gombóc és kicsit meredekebb szögben áll a hátsó ablaka. Hátul azért itt ennél többről volt szó. Úgy megnyújtották az alsó sarkokban lévő nyílásokat, mintha az orron lennének, ezzel együtt pedig lett egy sportosabb és diffúzor-szerűbb vége a Sportbacknek, ami többet adott a sportosabb kisugárzáshoz, mint a komplett tetőlapítás.
Innen is kirúgták Zsozét?!
Az előző Q3 lélektelen, az-anyukája-se-szerette dizájnja után meg merem kockáztatni, kimagaslót alkottak.
A Q3 méreténél (4,5 méter hosszú, 1,84 méter széles) necces játék kupésat játszani, de fejtérből még maradt elég hátul is. Abból a másfél centis nyúlásból nyilván egy sem ment a tengelytávba, így a kicsit lejjebb futó tetővel inkább csak kisebb lett odabent. Sőt, a sajtóanyag szerint a Q3 tizenöt centijével szemben itt csak 13 centis sínen lehet tologatni a hátsó üléssort. Meredekebben is állnak a támlák itt, mint az alapmodelnél. Talán ez az átverés is segít a fejtérben, na meg abban, hogy a meredekebb hátsó ablak ellenére is ugyanúgy 530 literes maradt a csomagtartó. A döntött üléseknél már kijön a leengedett tető hátránya: 1525 liter helyett itt már csak 1400 van.
A menürendszer is ismerős már, leszámítva, hogy itt bekerül a kínálatba a hangfelismerős Alexa, az Amazon virtuál asszisztense. Lényegében egy kicsit okos mesterséges intelligencia, ami egész tág határok között képes megérteni az utasításokat. Egy autós menüt legalábbis könnyen lehet vezérelni vele.
A kupés Q3 ősztől lesz elérhető, de egyelőre nem tiszta, mennyi lesz a sportbackség felára. Annyi biztos, hogy a 230 lovas kétliteres TFSI-vel és egy 150 lóerős dízellel kezd majd, de várhatóan még idén jönnek további motorok is. Egy erősebb dízelt, és egy belépő szintű benzines ígérnek, utóbbi alapból 48 voltos hibridrendszerrel jön majd.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
A BYD megcsinálja, amit más eddig nem mert megtenni
A kínaiak helyet kérnek a japán törpék klubjában.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
