Citycarver: a feltűnés új neve az Audinál
Régi, de úgy néz ki, elég jól működő trükköt vesz elő az Audi az új A1-es kapcsán: szépen körbeműanyagozzák a prémium Polo-rokont, terepjárós stílusban. Így divatosabb tárgy lesz belőle, amit nyilván drágábban lehet majd kínálni.
![](https://kep.index.hu/1/0/2882/28822/288220/28822049_3f7c2b566e7b7c4efce44475739d46a1_wm.jpg)
A műszaki alapokon persze nem változtattak érdemben, ezért is maradt az új, terepjárós karakterű változat fronthajtású. Viszont épp ezért nem alkalmazhatták rajta az Allroad elnevezést, amely egyértelműen az összkerék-hajtásra utal, így kitalálták a Citycarver – talán városkaristolónak fordítható – megnevezést. A karosszéria többi részétől eltérő színű tetőn és a sárvédő műanyagjain kívül a legnagyobb eltérés a többi A1-eshez képest a 3,5 centivel megemelt futómű. Ám a 16 és 18 hüvelyk közt választható méretű felnikkel így sem valószínű, hogy az autó komolyabb terepjáró-képességeket nyerne. A Citycarver esetében inkább arra jó az emelés, hogy az autó ne húzza meg az első magasabb járdaszegélyen a lökhárító fémszínű elemekkel díszített alsó peremét.
![](https://kep.index.hu/1/0/2882/28822/288220/28822051_eafbd40b583c4b898010fd2011b09e1e_wm.jpg)
Az A1-esnek erről a változatáról egyelőre nem közöltek műszaki adatokat, és egyelőre az ára sem ismert, bár ez valószínűleg hamar változik majd. Úgy tudjuk, Európában augusztustól lesz rendelhető ez a változat.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)