Az az érdekes helyzet állt elő, hogy bár külföldi cég egyedül nem gyárthat autót Kínában, a DS luxusmodelleket gyártó sikertelen vállalkozásból, amely durván 700 millió dollárnyi veszteséget hozott az elmúlt hat évben, a kínai fél távozik. Egyelőre nem tudni, hogy jön-e a helyére más.
A PSA elég komoly bajban van Kínában: az elmúlt öt évben bő 700 ezerről a 94 ezerre csökkentek az eladásaik. Alighanem ennek a jelenségnek a mellékhatása az is, hogy a 2010-ben a DS márka számára létrehozott Changan-PSA vegyes vállalat, ahol elvileg 200 ezer autó előállítására is lehetőség lenne, ennek csupán a töredékét állíthatta elő, és soha nem lett nyereséges. Nem csoda, hogy a Changan, amely egyébként önállóan is gyárt autókat, de emellett a Ford és a Mazda helyi partnere is, úgy döntött, kiszáll.
A Peugeot csoport részéről egyelőre csak annyit jeleztek, hogy továbbra is el kívánják látni Kínát DS modellekkel, az azonban nem világos, hogy ezt hogyan tervezik megoldani, hiszen a kínai DS modellek csak a Changan-PSA-nál készülnek.