A sárga-fekete szörnyetegről már a nyáron hallhattunk: akkor 166,72 km/h-val száguldottak vele, ami egy ilyen öt tonnás munkagéptől eleve rekord eredménynek számított. Ám ezzel akkor nem voltak megelégedve, ezért tovább reszelték a csúcstartó traktort.
A tökéletesített géppel októberben újra nekifutottak a feladatnak, ami ezúttal sokkal jobb eredménnyel zárult. A JCB Fastrac és Guy Martin 217,57 k km/h-s átlagot, és 247,35 km/h-s csúcssebességet ért el.
Az igazsághoz azért hozzá tartozik, hogy bár a fődarabok tényleg azonosak a sorozatgyártású JCB traktorokéval, a pilóta szerint érzésre egyáltalán nem traktorszerű. Ehhez többek közt az is hozzájárul, hogy a fokozatmentes váltót hatsebességes manuálisra cserélték, és bár a 7,2 literes dízelmotor blokkjához nem nyúltak, a teljesítményét így is sikerült 1000 lóerő fölé tornászni.