A német sportautógyártó annak ellenére tudta növelni az eladásait, hogy globálisan szűkült az autópiac.
A Porsche 2019-ben 280080 autót adott el, ami tíz százalékos növekedést jelent 2018-hoz képest. A legnépszerűbb modell természetesen továbbra is a Macan, a kompakt SUV-ból önmagában közel 100 ezer darabot adtak el. Hasonló mennyiségben fogyott a Cayenne is, amiből 92 ezret vásároltak. A legnagyobb piac ezúttal is Kína volt, csak náluk 86 ezer Porsche kelt el, miközben egész Európában alig több, 88 ezer autót adtak át.
A Porsche növekedése különösen húszéves távlatban feltűnő: 2000-ben, még a pre-SUV időkben éves szinten alig több mint negyvenezer autót adtak el. Nem ők az egyetlen sportautó-gyártó, amelyek a hobbiterepjárókkal sokszorozzák meg eladásaikat: a Lamborghini az Urusszal pár év alatt duplázni tudott.