Nem csak az i20-ast váltja le a Hyundai, de a kiskocsi új generációjával együtt érkezik az új formavilág is, amelyet sensuous sportinessnek, azaz érzéki sportosságnak neveztek el a gyáriak.
![](https://kep.index.hu/1/0/3146/31460/314607/31460747_6eb14ce727e07a52a3e50d55833b590d_wm.jpg)
Ahogy már megszokhattuk, a most közölt formai vázlatok erős aránytorzulást tartalmaznak: valószínűtlenül hatalmas kerekekkel és alacsony tetővonallal ábrázolják a következő i20-ast. Ugyanakkor valószínűleg egészen pontosan mutatják a részletmegoldások jellegét, az i20-as esetében ezek egészen újszerűek.
Úgy tűnik, a koreai márka vezetése egyáltalán nem ragaszkodott a folytonossághoz, sőt, nem csak az előző generációból nem maradt semmi az utalások szintjén sem, de a Hyundai európai egyen-stílusából sem. Ha valamire, hát a tavaly ilyenkor leleplezett Sonatára emlékeztet az új formájú, krómkeret nélküli hűtőráccsal, és a sok lágy ívvel, amelyek szöges ellentétei a mostani i20 szigorú, egyenes vonalainak.
![](https://kep.index.hu/1/0/3146/31460/314607/31460751_494279854ed684df940f08bbebbabc4b_wm.jpg)
A vázlatok aránytorzítása miatt egyelőre nehéz elképzelni a végleges terméket, az viszont így is biztosnak látszik, hogy ez az i20-as sokkal alkalmasabb lesz rá, hogy érzelmeket váltson ki a szemlélőből, mint kissé túlegyszerűsített elődje, és ez komoly előny lehet, amely akár az eladási számokban is megmutatkozhat.
Az új i20-ról adatokat egyelőre nem közöltek, de ezekre sem kell már sokat várni, hiszen legkésőbb március elején, a Genfi Autószalonon mindent megtudhatunk az autóról.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)