A Morgan furcsa kövület az autógyártók közt: a hagyományos brit sportkocsik mindig vásárolt hajtáslánc köré épültek, és az 1960-as évek vége óta semmit nem változott a megjelenésük. Most azonban alapos korszerűsítésen estek át, méghozzá brit módra úgy, hogy ebből kívülről szinte semmi nem látszik.
A +4 vagy Plus 4 korábban általában a négyhengeres alapmodellt jelentette, valamilyen egyszerű, szerény teljesítményű négyhengeres szívómotorral. Ám ez most átalakul: az új Plus Four, bár ránézésre nem különbözik az elődöktől, a BMW kétliteres, 255 lóerős turbós benzinmotorját kapta meg, és az ismerős formák alatt már nem régimódi zártszelvény alváz és fa karosszériaváz lakik, hanem korszerű, merev és biztonságos alumínium struktúra.
Ennek megfelelően a végeredmény könnyű és gyors: az autó üresen 1009 kg-ot nyom, 4,8 másodperc alatt elérheti a százas tempót, a végsebessége pedig 240 km/h. Ezek a számok a nyolcfokozatú automata váltóval érvényesek, de lesz hatsebességes kézi váltós kivitel is, az 5,2 másodperc alatt érheti el a százat, ami még mindig nem rossz érték.
A Morgannál persze első a hagyományőrzés, ezért is kínálnak az autóhoz 15 hüvelykes küllős kerekeket, annak ellenére is, hogy ehhez eléggé át kellett dolgozni az új műszaki alapokhoz korábban kifejlesztett futóművet.
A nagyrészt még mindig manufakturális módszerekkel készülő Morgan Plus Four persze egyáltalán nem olcsó, 62 995 fontot, azaz kb. 24 millió forintot kérnek egy példányért, de most már nemigen mondhatja senki, hogy elavult technikát kapna a pénzéért.