Még nem tudni, mekkora húzás ez a Hyundai részéről, de úgy néz ki, megpróbálják egy zeneszámon keresztül a fiatalok fülébe csempészni az Ioniq márkanevet.
A BTS a legsikeresebb K-pop formációk közé tartozik: a héttagú zenekar mára nemzetközi szinten is elismert slágergyár, amely 2018 óta működik együtt a Hyundai-jal. A partneri viszont jól működik, egyes becslések szerint az autógyártó legalább félmilliárd dollárt keresett csak azzal, hogy összekötik a nevét a hét sráccal.
Ezek után nem meglepő, hogy az Ioniq márka bevezetése kapcsán is felkérték a BTS-t, ugyan írjanak már egy számot. Így született meg a kissé esetlen, viszont a kulcsszavakat – töltés, új lehetőség, teljes energia – hiánytalanul tartalmazó Ioniq: I'm on it című, vegyesen angolul és koreai nyelven írt alkotás.
A művészi teljesítményt nehéz megbecsülni – az ilyesmi nagyrészt ízlés dolga – viszont abból kiindulva, hogy a BTS videóira a Youtube-on százmilliós nagyságrendű ember kíváncsi, marketing-szempontból szinte biztosan telitalálat lesz.