Bár kezdetben arról volt szó, hogy egy V8-as motor be sem férne a Wrangler orrába, a korábbi tanulmány után mostanra elkészült az első Hemi motoros szériamodell is.
A Wrangler Rubicon 392 típusjelzésű modellbe a Hemi motor 392 köbhüvelykes, azaz 6,4 literes változata kerül. Ez ugyan nem a legerősebb nyolchengeres a Chryslernél, de a maga 477 lóerejével és 637 Nm csúcsnyomatékával így is feleslegesen gyorssá teszi a hosszabbik Wranglert: 4,5 másodperc alatt gyorsítható 96 km/h-ra, a negyed mérföldet pedig kerek 13 másodperc alatt futja.
Ahogy minden Rubicon változat, a 392-es is megkapja a Wrangler off-road csomagját: azzal ellentétben, amit a stabilitás érdekében az erősebb autókkal általában tesznek, itt 5 centis emelést kap a futómű, erősebb tengelyekkel és nagyobb kerekekkel. A Hemi motoros Wrangler csak nyolcfokozatú automata váltóval lesz elérhető, megkülönböztetni pedig leginkább a motorháztető nagy légbeömlője alapján lehet majd a kevésbé erős kivitelektől.
A 392 elsősorban Észak-Amerika számára készül, annak viszont igen kicsi a valószínűsége, hogy Európába is elhozzák, itt ugyanis sokat rontana a Fiat-Chrysler szén-dioxid-kibocsátási átlagán.