Viszonylag magabiztosan állíthatjuk, hogy erősebb utcai forró ötajtóst találni nagyon nehéz. Az A osztály gyári csúcsmodellje eleve 400 lóerő feletti teljesítményt kínál két literből, ezt húzta még tovább a Brabus.
A végeredmény kereken 450 lóerő és 550 Nm, azaz 29 lóerőt és 50 Nm-t sikerült még kicsikarni az így is agyontuningolt turbómotorból. Hogy ez mit jelent dinamikában? Szinte semmit: a gyorsulás százra 3,9 másodpercről 3,7-re csökkent, a gyári 270 km/h-s sebességkorlátozást azonban nem piszkálták. Magyarán nem ezen a területen jelentkezik, ha valaki megrendeli a B45-öst.
Az akár 3 centivel alacsonyabbra állítható futómű, a 20-as felnik és a 255/40.es gumiabroncsok valószínűleg jobban beleszólnak az összképbe, és nem csak optikailag, bár nem valószínű, hogy a kényelemhez tennének hozzá – talán néhány tized G-t lehet nyerni velük a kanyarban.
Az viszont kétségtelen, hogy a mattszürke-fekete A osztály a csillag helyett B betűvel is elég jól néz ki, és leginkább ez az, ami eladhatja a Brabus újdonságát, persze a számokon túl. Abban csak reménykedni lehet, hogy a majdani tulajdonosok nem az utcán próbálgatják majd a szuper-kompakt korlátait – négyszáz lóerő kihasználásához nem árt előbb nagyon sokat gyakorolni – de ez igazából már a gyári A45 S-re is vonatkozik.