Az első ránézésre egyértelmű, hogy az esztétikai szempontokat nem igazán vették figyelembe az All Terrain All Electric nevű vállalkozás alapítói: autójuk, a Munro nem szép, viszont egyértelműen hasznos.
Nem is teljesen saját fejlesztésről van szó: a Dalmarnockban működő műhely egy másik kis terepjáró-gyártó, a Yorkshire-ben működő Foers Ibex F8 nevű autójára épül. A legfontosabb különbség a hajtás: míg az F8 benzin- vagy dízelmotorral készül, addig a Munro EV hajtását egy 209 lóerős villanymotor végzi. A további adatok egyelőre hiányosak, de 240 km körüli hatótávot és egy tonna terhelhetőséget ígér az apró vállalkozás.
Az autót egyébként úgy alakították ki, hogy egyszerűen javítható, és hosszú élettartamú legyen. A Land Rover Defenderhez hasonló szegecselt és ragasztott alumínium burkolatot kap a Munro. Ross Anderson, az egyik cégalapító szerint fontos szempont volt, a környezetvédelem és a gazdaságos üzemeltethetőség. „Nehéz lesz úgy csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátást, ha 5-7 évente kidobjuk az autóinkat.” - fogalmazta meg a lényeget.
Az ATAE Munro persze nem lesz tömegtermék: 2022-től tervezik gyártani, de évente kevesebb, mint 1000 példányban. Az ára 50 ezer angol font, azaz átszámítva bő 21 millió forint lesz, de ha onnan nézzük, hogy ez a szokásosnál sokkal hosszabb élettartamra szánt autó, nyilván sokan lesznek majd, akik így is elgondolkodnak majd a beszerzésén.