Drágábban veszik a Renault-kat, mint korábban
Ahogy korábban már említette a Renault vezérigazgatója, a cégnél elkezdtek azon dolgozni, hogy magasabb áron adják az autóikat, mint korábban. Luca de Meo szerint a kínálat optimalizálásával érték el ezt: most kevesebb típusváltozatot gyártanak, ám azok jobban megfelelnek a valós igényeknek.
2021 első félévében e munka nyomán az átlagos Renault 8,7%-kal magasabb áron kelt el, mint 2019-ben. Ez pedig összesen 1,36 milliárd euró forgalomnövekedést jelentett a cégnek.
De Meo azonban abban reménykedik, hogy ez csak a kezdet, hiszen az átlagár további növekedését már azzal szeretnék elérni, hogy a nagyobb modellekre koncentrálják az erőfeszítéseiket. A Renault, a Dacia és a Lada is inkább az alsó középkategóriára koncentrál a jövőben: azt remélik, új, érdekesebb modellek révén erősíthetnek a nagyobb hasznot hozó szegmensekben.
Ez utóbbi mutatkozik az igazán kemény diónak, hiszen a nagyobb kategóriákban, ha lehet, még sűrűbb a mezőny. A Renault vezére szerint azonban a 2022 és 2024 közt érkező új termékekkel lehetőség nyílik rá, hogy erősítsenek a C szegmensben, és ezzel tovább emeljék a Renault-k átlagos eladási árát.