Új Range Rover ritkán jön, és általában akkor sem a drámai stílusváltás jellemző rá. Úgy tűnik, most is így lesz: az új generáció álcázott prototípusai már felbukkantak az utakon, de nagy eltérés az elődhöz képest nem látható.
Ezzel itt speciel Papp Tibi futott össze véletlenül, az Üllői úton, a hazai Bosch fejlesztőközponttól nem messze. Ránézésre nem tér el azoktól a példányoktól, amelyekről korábban jelentek meg képek az angol nyelvű autós sajtóban: ahhoz elég erősen álcázták, hogy a kisebb változások ne nagyon látsszanak. Nagyobbakat meg nem tudtunk felfedezni. Talán az övvonal egy kicsit magasabbra került, és itt-ott mintha lágyabb lenne a forma, de a fontosabb ismertetőjegyek – a vastag motorháztető és a masszív, farnehéz sziluett – változatlanok, ahogy generációk óta.
A lemezek alatt azonban komoly változások várhatók. Itt használják először a Jaguar Land Rover MLA nevű egységes platformját, amelyet állítólag úgy alakítottak ki, hogy villamos, és dugattyús motoros hajtásokat egyaránt fogadhasson. Az új platform ráadásul állítólag még könnyebb is lesz, mint a korábban használt, nagyrészt alumíniumból készülő D7-es.
A 2022-re várható első változatok valószínűleg enyhe hibrid hajtáslánccal készülnek majd, tisztán elektromos modellt a Land Rover csak 2024-re ígért.