Az Ineos a legtöbb nagy autógyártóval ellentétben nem ígér elektromos modelleket: úgy néz ki, a cég más irányban keresi a karbonsemlegességet.
A döntés nem igazán meglepő. Egyrészt a benzin- és dízelmotoros Ineos Grenadiert is olyan autónak szánták, amellyel el lehet hagyni a civilizációt, ebbe pedig nemigen fér bele egy elektromos autó, amellyel 3-400 kilométernél jobban nem lehet eltávolodni az elektromos hálózattól. Másrészt az Ineos vegyipari vállalatként maga is nagy tapasztalatokkal rendelkezik a hidrogén-előállításban, így adja magát, hogy ebbe az irányba lépjenek.
A Hyundai jó partnernek ígérkezik az Ineos számára, hiszen a koreai cég már a 2000-es évek elejétől fejleszt üzemanyagcellás hajtásokat, és jelenleg is kínál ilyen hajtású szériamodellt.
Egyelőre arról egyeztek meg, hogy a Hyundai üzemanyagcellás hajtásrendszerét az osztrák AVL brit részlege építi be egy Grenadier terepjáróba, amellyel aztán elkezdődhet a megoldás tesztelése. Ennek eredményeitől függ majd, hogy később lesz-e a szériagyártású üzemanyagcellás Ineos típus, vagy sem.