F-100-asból csinált elektromos platóst a Ford
Világos szürke fényezéséről és a halvány réz színű csíkjairól már sejthető, hogy ez az 1978-as Ford F-100-as nem maradt érintetlen, de a 19 colos méretben reprodukált lemezfelnik is nagyon jól állnak a modernizált platósnak, amiben nincs egy darab dugattyú sem, ahogy kardántengely és differenciálmű sem.
Ahogy az az amerikai gyártóknál szokás, a Ford is kínál önmagában megvehető V8-as motort és más holmikat, amikkel aztán a régi Mustangokat szokás frissíteni. Most viszont új idők járnak és nem csak benzinre szomjazó blokkokat, hanem az Eluminator nevű elektromos motorral szerelték az F-100 koncepciót.
3900 dollárért kínálják a 280 lóerős teljesítményű és 430 Nm nyomatékú villanymotort, melyből kettő került az öreg platósba, mint a Mustang Mach-E GT Performance-ban. Az összkerékhajtást adó rendszer így 480 lóerőt és 860 Nm-t tud. Le sem tagadhatná, hogy a Mach-E-től örökölt mindent, és ennek leginkább a beltérben van nyoma, ahová modern kormány, digitális műszeregység, valamint a hatalmas, álló formátumú, érintőképernyős tablet került.
Klasszikus sportautók vagy modernebb teherautók elektromossá alakítására tökéletesen alkalmas a Ford Eluminator-ja, ami újabb utat nyit a zéró emissziós restomod felé.
Nézd meg, milyen az elektromos Mustang Mach-E GT, ha nem egy platós ruhájában van: