A Subaru márka nyugati elterjedésében egykor komoly szerepe volt a szerény külsejű GL Wagonnak, de azt nem gondoltuk volna, hogy jól állhat neki a sportos stílus.
A Hoonigan műhely azonban rácáfolt az előítéletekre, és ismét bizonyította, hogy elég nagy szélesítésekkel és nagy kerekekkel tényleg bármiből lehet menő sportkocsit építeni. A GL Wagon alapú autóról egyelőre csak Travis Pastrana szavai alapján tudható (az alábbi videó első perceiből), hogy a teljesítménye valahol 900 lóerő körül van, és ezt használják a következő Gymkhana videó forgatásához. Pastrana szerint a szögletes forma sokat segít neki pontosabban felmérni, hogy az autó pontosan meddig ér. Azt mondja, erre szüksége is lesz, ha az előző videó alapján sokat kritizált manőverezési pontosságán javítani akar.
Az autó műszaki tartalmát egyelőre nem ismerjük, bár nem lenne meglepő, ha a régimódi kombi karosszéria alatt a 2020-ban használt Impreza WRX STi-éhez hasonló technika rejtőzne, rommá tuningolt négyhengeres, turbós boxermotorral és összkerék-hajtással.
Az eredeti GL Wagon egyébként legfeljebb elrendezésében emlékeztetett erre az újra: az is boxermotoros volt és összkerék-hajtású – bár ott még kapcsolni lehetett a hátsó hajtást – viszont az 1,8 literes négyhengeres csupán 72 lóerős volt, ami leginkább szabályszerű közlekedéshez elegendő, annál többhöz nem igazán.