Már nem is ízléstelen a Kahn Design legújabb tuningja
Afzal Kahn eddig az autótuning újgazdag ágát művelte: vásári módon feltűnő megoldásokat halmozott az autóira, majd egy vagyonért adta tovább azokat. Nem tudni, miért, a legfrissebb alkotása nem ilyen: a kék Ferrari talán a gyári GTC4Lussóhoz képest is visszafogottnak hat.

Az autó legfeltűnőbb tulajdonsága a metálkék fényezés egy szép nagy 1-es rajtszámmal, és a széles fehér csíkkal az autó orrán keresztbe. Ám ez sem feltétlenül Kahn eredeti ötlete, sőt, ami azt illeti, gyanúsan olyan, mint az 1950-es és 60-as évek legsikeresebb privát F1-es csapatának színei. A Rob Walker Racing Cooper és Lotus gépei 1958-ban és 1961-ben Stirling Moss révén több futamgyőzelmet is szereztek, ami vásárolt autókkal futó magáncsapatnak sem addig, sem az után nem igazán sikerült.
Közvetlen kapcsolatról ugyan nem tudunk, és a Walker-féle autók más rajtszámokkal futottak. Azt viszont említi a Kahn Design, hogy 2018-ban jött az ötlet, és abban az évben Goodwoodban épp volt egy megemlékezés a Cooperrel megnyert Argentín Nagydíj 60. évfordulója alkalmából, ahol egyebek közt két hasonló színtervű Ferrari 250 SWB versenyautó is látható volt.
A Kahn-féle Ferrarin, ami a felvágós, de kicsit semmitmondó GTC4Lusso Grand Edition nevet kapta, egyébként nem a festés az egyetlen változtatás. Kisebb első lámpák kerültek az autóra, új formájú kopoltyúkat alakítottak ki az első kerekek mögött, és átalakították az első lökhárító alján a légterelőt is, viszont ezek a változtatások tényleg csak a típus alapos ismerőinek tűnnek fel a feltűnően nem Ferrarikra jellemző festés alatt. A műszaki tartalomhoz pedig nem nyúltak hozzá, nem, mintha a 690 lóerős V12-es biztosította a 335 km/h-s végsebesség, vagy a 3,4 másodperces gyorsulási idő kevés lenne, de ahhoz, hogy ezt megkapjuk, tényleg nem kell a Kahn Design beavatkozása.
Az új alkotás láttán az az ember érzése, hogy Kahn meg akarta mutatni, hogy nem csak borzalmas dolgok kerülhetnek ki a keze alól, de átesett a ló másik oldalára. Az új termék olyan visszafogott lett, hogy nem nagyon látszik, miért nem egyszerűbb, ha elvisszük a Ferrarinkat egy fóliáshoz.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
