Az óriási megrendelés állítólag 400 V rendszerfeszültségű integrált hajtások szállításáról szól, amelyeket a Continentalból tavaly kivált Vitesco szállít a Hyundai csoport E-GMP platformjára épülő, később bemutatkozó, kisebb autókhoz.
A Hyundai állítólag a legújabb, EMR4 jelzésű integrált hajtásokat vásárolja nagy tételben, ebből is a 160 kW, azaz 217 lóerő teljesítményű változatot. Az integrált rendszer egy csomagban tartalmazza a villanymotort, a fix áttételezést, a kihajtásokat, illetve a motorvezérlést, így az elektromos hajtásnak ezt a részét az autógyártóknak készen kínálja.
Az EMR4 rendszer elvben 80 és 230 kW közt skálázható, és a Hyundai nem az egyetlen felhasználója: a Stellantis egyik fele, az egykori PSA is a Vitescótól vásárolja az ilyen integrált hajtásokat, hasonló kerül a Peugeot 208-as és az Opel Corsa elektromos változataiba is.
A Vitesco ugyan újnak számít a piacon, de a cég elektromos hajtások terén nem számít tapasztalatlannak: ők dolgozták ki a Renault Fluance, Kangoo és a korai Zoe hajtásrendszerét is, amelyeket még 2011-ben dobtak piacra.