Az Ineos fő profilját tekintve vegyipari vállalat, de a tulajdonos Jim Ratcliff egy autós szerelemprojektet is nevelget a márkanév alatt: az Ineos Grenadiert a Land Rover Defender szellemi örökösének szánják, amelynek a strapabíró konstrukció és az elektronikai kiegészítők (~hibaforrások) alacsony száma miatt a civilizációtól távoli helyeken is meg kell állnia a helyét. A cég most ettől gyökeresen eltérő modellt jelentett be.
Az egyelőre meg nem nevezett típusról annyit lehet tudni, hogy a Grenadiernál kisebbnek és olcsóbbnak szánják, emellett elektromos hajtással tervezik. A vezérigazgató szerint muszáj számolni a jövővel, ami egy olyan modellt követel meg, ami a városi környezet mellett vidéken, terepen, például mezőgazdászok munkaeszközeként is megállja a helyét. Emiatt a kisebbik Ineost kompromisszumok mentén építik, igyekeznek megtalálni az egyensúlyt az offroad és az elektromos hatékonyság között.
Mindehhez saját platformot fejlesztenek - tehát nem a Grenadiert dolgozzák át - , ám a hajtás különböző komponenseit a nagytestvérhez hasonlóan külsős cégektől szerezhetik be. Partnereket egyelőre nem neveztek meg, de két nagyobb szereplő tűnik esélyesnek: a Grenadier hathengereseit, váltóját és egyéb alkatrészeit is a BMW-től vásárolják, a tervek szerint egy gyártósoron is készül majd a két modell, így adná magát az együttműködés. Másfelől viszont a korábbi tervekben szereplő üzemanyagcellás technológiát a Hyundaitól tervezték beszerezni, a dél-koreaiak világszínvonalú E-GMP platformja szintén jó választás lehet.