A hidrogénhajtás egyik prominense a Toyota, ezt alátámasztandó nem csak üzemanyagcellás típust és ipari áramfejlesztőt forgalmaznak, de a marketing kedvéért hosszútávú versenyeken is indítanak olyan autót, ami hidrogént éget hagyományos üzemanyag helyett. Az idei Fuji Super TEC 24 órás versenyt a hidrogénes Corolla sikeresen teljesítette is, bár csak az utolsó helyet sikerült elérnie.
Az ORC ROOKIE Racing csapat Corolla H2 Conceptje 478 kört teljesített, ami 120-szal több, mint a tavalyi, debütáló versenyén. Az autó ellenfelei között földgázzal hajtott Nissan Z-k, Toyota GR86-osok és Subaru BRZ-k voltak, amik valamivel jobban teljesítettek. Az eredményben két dolog játszott közre: egy baleset miatt 2 órán keresztül kellett szerelni az autót, de sokkal inkább a hidrogén-töltés számíthatott.
Tavaly ez alkalmanként 7 percet vett igénybe - nem egyértelmű, hogy ebből idénre sikerült-e faragni - , amelyre a verseny során 41-szer volt szükség. Ez összesen 5 órányi töltést jelent, a 2 óra javítással együtt pedig a verseny harmadát a boxban kellett töltenie a Corollának. További érdekesség, hogy a hidrogéntartályok biztonsági okokból a pálya egy távoli pontjában voltak elhelyezve. Ennek ellenére a Toyota továbbra is kitart a hidrogén mellett, több japán gyártóval együtt az elektromos hajtás alternatívájának tekintik a technológiát.