Eredetileg úgy tervezték az Audinál, hogy 2024-ben legurul az első olyan elektromos autójuk a wolfsburgi központ gyártósoráról, ami teljesen különbözik a jelenleg is futó ID-családtól, leginkább abban, hogy a felső kategória felé pozícionálják, és abban is, hogy úgy tervezték, készen fog állni a magas szintű önvezetésre. A projektet azonban annyira elhalasztották, hogy az tulajdonképpen döglöttnek tekinthető. 2028-ra, de inkább 2029-re módosult a céldátum. A Trinity projekthez szorosan kapcsolódó Artemis fejlesztést viszont teljesen lelőtték.
Eredetileg az Artemis tervezeten dolgozók felelőssége lett volna, hogy létrehozzák a dedikáltan Audihoz tartozó, négyes szintű önvezetés szoftveres hátterét. Sajtóértesülések szerint azonban ez annyira lassan haladt az utóbbi időben, hogy a projekt elkaszálása szinte nem is lesz észrevehető. Ezt azonban az Audi sajtómegkeresésre sem kommentálta.
Az Artemis helyett a Porschéval közösen fejlesztett SSP61 platform fejlesztésére irányítják a fókuszt és az erőforrásokat. A következő években erre épülnek majd az Audi villany alapú prémium autói, például az elektromos A8.
Az önvezetés fejlesztését pedig német lapértesülések szerint a Cariad veszi át, akiknek a segítségével 2026 körül mutatják be a technológiát az anyavállalat, a Volkswagen-féle ID. Buzz elektromos minibuszban.