A Hyundai nemrég bejelentette, hogy kisebb fizikai rendszerfrissítést hajtanak végre az E-GMP platformjukon, mely elsősorban a teljesítményszabályzó egységet érinti. A koreai cégcsoport a jelenlegi megoldást egy korszerűbb, harmadik generációs szilikon-karbid rendszerre cseréli, melyet az STMicroelectronics szállít. Az újításnak köszönhetően a platformra épülő autók – mint az Ioniq 5, Ioniq 6, Kia EV6, és Genesis GV60 – a nagyobb teljesítmény és jelentősen gyorsabb töltési idő mellett körülbelül 5%-os hatótáv növekedésre tesznek szert.
Fontos viszont, hogy a változás csak a dupla motoros, négy kerék meghajtású modelleket érinti. Ennek oka, hogy az E-GMP platformos autók a hátsó tengelyen már eddig is korszerű teljesítményszabályzót használtak, így csak az első kerekeket hajtó, kevésbé fejlett egység változik. Ez pedig értelemszerűen az egymotoros specifikációjú modelleknek nem része.