Az utóbbi időben egyre több autógyártó kaszálja el kisebb modelljeit, és tér át a manapság népszerű SUV-k gyártására. Ahogy azonban duzzad a hobbiterepjáró kínálat, úgy telítődik a piac, és úgy lesz egyre nehezebb érvényesülni a konkurensek között. Mindeközben a kisautó szegmens fokozatosan elnéptelenedik, pedig ezek iránt is lenne kereslet. Ezzel a Hyundai is tisztában van, éppen ezért bár ők is kínálnak SUV-ket, nem engedik el kompakt modelljeiket sem.
![IMG 8259](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4785/47850/478502/47850298_3648078_42651d47696ac0b7cafc73836d6a99c3_wm.jpg)
"Jelenleg azon dolgozunk, mi jön majd a Kona alá. Jelenleg az i10, i20 és i30 a terveink között szerepel, még a következő generációban is. [...] Nem akarok elsétálni egyetlen vásárlói csoport elől sem. Szóval gondolnunk kell az i10, i20 és i30 vevőire is." - nyilatkozta a koreai gyártó európai vezetője, Michael Cole.
Bár erről nem esett szó, az egyre szigorodó károsanyag kibocsátási normák, illetve a belső égésű motoros autók közelgő betiltása miatt előbb vagy utóbb a fent említett kompakt Hyundai modelleket is elektromosítani kell. A gyártó ezzel kapcsolatos tervei azonban még nem ismertek. Az sem elképzelhetetlen, hogy idővel egyszerűen megszűnik az i-sorozat, helyére pedig teljesen elektromos Ioniq modellek lépnek.
Forrás: motor1.com
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)