- Magazin
- Hírek
- singer dls turbo
- singer vehicle design
- singer dls
- singer dynamics lightweighting study
- porsche 964
- porsche 911
Tolatásnál majd vigyázzunk az új Singer DLS Turbóval
A szívómotoros Dynamics & Lightweighting Study, vagyis a Singer DLS után valami nagyot kellett gurítani Kaliforniában, a dollármilliomosok pedig turbókat akartak, méghozzá nagy szárnyakkal párosítva. A Singer így hát az 1977-ben bevezetett Porsche 934/5 versenyautóról kezdett beszélni, majd bemutatta a pályára és utcára egyaránt szánt DLS Turbo modelljeit.

Begurulsz a 964-es Porsche 911-eddel a műhelybe, ha egyáltalán még találsz olyat a piacon, amit nem vásárolt fel a Singer, többek közt Európában is. Majd elmondod Rob Dickinson csapatának, mit is szeretnél pontosan a DLS Turbo program keretein belül, ha már a szívómotoros Singerek gyártásának vége. Kézfogások, tranzakciók, várakozás. Már ez a kettő is eladott példány, hiszen a Singer nem dolgozik hiába.
A Turbo valahol 9,000-es fordulat felett adja le a 700 lóerős csúcsát, annak a léghűtéses motornak köszönhetően, ami amúgy a jól ismert 3.8-literes, hengerenként négyszelepes hathengeres elektromos lefújószelepekkel, vizes töltőlevegő-hűtéssel, álló ventilátorral. Hatsebességes manuális váltó jár hozzá, sperrel.
Az utcai verzió főleg az első splitter és a felül állítható hátsó szárny tekintetében különbözik a pályagéptől. Előbbi itt a Moet Blanc árnyalatban pompázik, míg a versenyváltozat Blood Orange, vagyis kellően narancssárga. Valaki majd bebizonyíthatja vele, hogy miért vérnarancs a neve.
Egyedi gátlók és rugók, az elől 19, hátul 20-colos kovácsolt magnézium felniken pedig Michelin Pilot Sport Cup 2, vagy pályára Cup 2R gumik. A féktárcsák természetesen karbon-kerámia egységek, monoblokk féknyergekkel forrósítva.
Személy szerint mennék ellene a Kremer K3-mal is, illetve azokkal a Porsche versenyautókkal is, amik már a hetvenes években is bőven 700 lóerő felett teljesítettek. A Singerek többsége ugyanis befektetési céllal készül, versenypályán rendesen hajtva pedig sosem látni egyet sem. Az őrületért ettől még jár a pont.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
A Nissan a történelme legnagyobb bukójára készül
Ezt nehéz lesz pozitívan előadni a befektetőknek.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
