Sokat váratott magára, de a Nissan Z végre megkapta a Nismo tuningját, ami 420 lóerővel, merevebb kasztnival és csak automata váltóval lesz kapható.
A Z Nismo egyedi első és hátsó lökhárítót és küszöböket kapott, amiket egy piros csíkkal kötöttek össze az alsó élek mentén. A háromrészes hátsó szány is nagyobb lett, mint a Z Performance-é, és a Nissan szerint az egész aerocsomagot úgy tervezték, hogy csökkentse a légellenállást, miközben nagyobb leszorítóerőt is termel, mint az eddigi Z-k, bár azt nem árulták el, hogy mennyivel.
A Z Nismo fekete, fehér, ezüst, piros és a galériában látható szürke fényezésben kapható. A beltere sokat nem változott, főleg a fekete szín dominál piros részletekkel. A Recaro üléseket bőr és Alcantara fedi, ahogy a kormányt is.
A 19 colos Rays felnikre Dunlop SP Sport Maxx GT600 abroncsokat raktak, a hátsó kerekek a Z Nismon 0,5 hüvelykkel (1,3 centiméterrel) szélesebbek, mint a Z Performance-on levők. A szemmel látható változások sora nagyjából ennyivel le is zárul.
A Nismo természetesen a teljesítményről szól, úgyhogy ideje rátérni a specifikációkra. A Nissan továbbfejlesztette a motorolaj-hűtőt, növelte a lökettérfogatot, teljesítménye 400-ról 420 lóerőre, csúcsnyomatéka pedig 350-ről 384 Nm-re nőtt. A kilencfokozatú automata váltót a Nismo újrahangolta, ennek köszönhetően gyorsabbak a kapcsolások a sima Z váltójához képest.
A Nissan elöl és hátul további merevítésekkel egészítette ki a futóművet, amelyek állítólag 2,5 százalékkal javítják az autó torziós merevségét. A felfüggesztés merevebb rugókat, újrahangolt lengéscsillapítókat, plusz a kipörgésgátló is más.
A Z Performance-hoz hasonlóan a Nismo is négydugattyús első- és kétdugattyús hátsó féknyergeket kap, de a Nismo első tárcsái nagyobbak a Performance-énál.
A Z Nismo még idén ősszel kerül a szalonokba, viszont az árát még nem jelentették be. Annyi biztosra vehető, hogy többe kerül, mint az automatával szerelt Z Performance, ami 54 ezer dollártól, vagyis 19,1 millió forinttól indul. Az autóról mi itt Európában csak álmodozhatunk, ugyanis az emissziós szabályozások miatt itt nem értékesítik.