A Tesla Cybertruck első példányai most már tényleg bármelyik pillanatban megérkezhetnek: a gyártó jelenleg november végére ígéri a legelső darabokat. Kiegészítőket azonban már most is kínálnak hozzá, pedig az autóból még egyet se kapott meg ügyfél.
Tesla: nem úgy van az, hogy te csak eladod a Cybertruckod
A gyártó már most keresztbe tesz a nyerészkedőknek.
A Camp365-nél egy platóra szerelhető kiegészítőt terveztek, kimondottan elektromos pickupok, így például a Cybertruck vagy a Rivian R1T számára.

Ez tulajdonképpen egy kihajtogatható kabin, amivel lakóutóvá lehet alakítani ezeket az elektromos pickupokat. A Model T egy tetősátor és egy fix, kemény fülke keveréke: az egész összecsukható, mint egy sima sátor, viszont azoknál jóval nagyobb, ilyen szempontból pedig inkább egy fülkére hasonlít.
A beltér hatalmas méretű, minimalista stílusú, van benne két ágy, mini konyha és sok tároló, sőt, még klíma is akad. A komfort szempontjából előnyös, hogy az autó hátuljából ki lehet hajtogatni egy apró házat, de vannak hátrányai is.
Az például kifejezetten problémásnak tűnik, hogy a szerkezet még összecsukva is nagyon nagy, jóval magasabb, mint a pickupok teteje, ami légellenállási szempontból nem szerencsés. A nagy méret mellé opcióktól függően 320 és 360 kiló közötti tömeg tartozik, így már a felszerelés se tűnik könnyűnek, hiszen több ember se emel meg könnyen egy ekkora tárgyat.
A gyártó azt mondja, hogy ha már fent van a helyén a cucc, mindössze 10 perc alatt teljesen kész állapotúvá tehető. Szerintük az összecsukott lakrész aerodinamikai kialakítása miatt mindössze 5-10 százalékkal csökken a hatótáv, amivel jóval jobbak a konkurenseknél.
Az óriási méretek és a minőséginek tűnő kialakításhoz durva árcédula társul: a Camp365 Model T indulóára 25 ezer dollár, azaz közel 8,7 millió forint, amit extrákkal tovább lehet növelni. Ha valakinek mégis megtetszett a kiegészítő, ugyanúgy várnia kell rá, mint magára a Cybertruckra, a gyártás ugyanis csak jövőre indul. 100 dollárért azonban már most is le lehet foglalni.
Forrás: Camp365

Az oldalról ajánljuk
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Gumidoktor
Milyen széles igazából az abroncs? Nem egyértelmű...
Típusonként elérhetnek a valós méretek. Hogy lehetne kideríteni, hogy melyik mekkora igazából?
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.

