A G87-es BMW M2 a megosztóbb modellek közé tartozik, amit egyrészről a megjelenése, másrészről a súlya miatt érdemelt ki. Viszont 460 lóerejére és 550 Nm nyomatékára sok panasz nem érkezett. Egy viszont a Manharthoz biztosan érkezett, így alaposan kigyúrták az M2-t.
Ennek az eredménye a Manhart MH2 GTR II, ami 715 lóerő és 850 Nm nyomatékkal büszkélkedik, magenta színben, hogy mindenki lássa. Ezt a teljesítményt az elektronikus vezérlőegység (ECU) újraprogramozásával és egy szénszál beömlővel érték el. Vagyis a háromliteres, duplaturbós sorhathoz nem nyúltak alaposan. Ez arra a teljesítmény arra elég, hogy 100 km/h-ról a 200-at 5,76 másodperc alatt érje el.
A coilover egy tuningcégnél már annyira alap, mint a klíma az új autókban – ezen a KW Suspensions darabjait találhatjuk.
A kipufogórendszere 100mm-es, rozsdamentes acélból készült. A leömlők és a katalizátor sem gyári, viszont minden TÜV-ös – bár ha valaki egy olyan országba rendelné, ahova nem kell ilyen engedély, akkor a katalizátor kihagyható. Ez a kipufogórendszer így még visszafogottabban néz ki, mint az M Performancé.
Már a sima M2-vel is nehéz nem feltűnősködni, de ha erre dobsz még pár karbon elemet, majd az egészet lefújod magentára pezsgő színű kiegészítőkkel, akkor nincs menekvés. 20 és 21 colos felnijei is pezsgő színűek, ami hátul nem csak nagyobb, hanem szélesebb is.
A belterébe pezsgő színű bukócsövet szereltek, viszont emiatt a hátsó üléseket kivették. Első üléseit is lecserélték két sportosabbra, biztonságosabbra.
Viszont a fékekhez nem nyúltak azon kívül, hogy magenta színű a féknyereg.