- A legújabb BMW M5 szedán hazai indulóára 50,5 millió forint.
- Egy 24 éves E39 M5-öt ennek több duplájáért hirdetnek Amerikában.
- Különlegessége, hogy alig 633 mérföldet, azaz 1018 kilométert futott, emellett a fényezése is kuriózum: Dakar Yellow.
A modern BMW-ktől szokatlan módon a legújabb, G90 kódú M5 nem a formatervével osztja meg leginkább a közönséget, hanem a technikájával. Hogy a 0-100-as sprintet hivatalosan lassabban ugorja meg, mint az elődje, azt a legtöbben elnézik neki, hiszen ki veszi észre azt a pár tizedmásodpercet, a súly viszont még az egyébként is nehéz csúcsszedán-családhoz képest is mellbevágó: a plug-in hajtás miatt karcolja a 2,5 tonnát.
10+1 rohadt nehéz autó, amiknél nehezebb a BMW M5
Hidd el, te se vagy rá felkészülve, hogy milyen autóknál nehezebb a BMW legsportosabb limuzinja, vagyis az új, bő 2,4 tonnás M5.

24 évvel és 4 generációval ezelőtt M5-nek is könnyebb volt lenni: sokak szerint az """uToLsÓ iGaZI BmW""" csúcsverzióját egy 4,9 literes V8-as mozgatta, ami a jelenlegi M5 teljesítményenek durván felét, 400 lóerőt tudott, súlya pedig alig volt több a jelenlegi M2-nél, 1795 kilót nyomott. Formatervben a visszafogott eleganciát célozták, így az E39 M5 (amiről itt egy klasszikus Karotta teszt) még valódi sleeper volt. Egy ütős Dakar sárgában nem feltűnőnek lenni viszont nem egyszerű.
Ennél jobb M5-ös nem tud lenni. Elmesélem, miért.
Sziasztok, Karotta vagyok, és ennek az autónak köszönhetem a karrieremet.
Egy Illinois állambeli BMW kereskedés egyszerre érzi a nosztalgikus közhangulatot és a ritkaságok értékét: egy egyedi, 2000-ben készült, de futásteljesítménye alapján szinte új M5-öt kínálnak 280 ezer dollárért, azaz kis híján 100 millió forintért. Ez két új M5 ára, de ha elég ideig pihentetik egy páraszabályozott garázs mélyén, ennél csak többet fog érni.
Forrás: TheDrive

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
