- Nagyjából a duplájára szélesítettek ki egy BMW M3-at.
- A lemezek alatt valójában egy Volkswagen Lamando L van.
- A BMW M3 elemeket faragták fel a már meglévő kiszélesített autóra.
- A beltérben szőnyegek és babzsákfotelek vannak ülések helyett.
- Valószínűleg 1,4 literes TSI motor van benne 150 lóerővel.
Hiába lett remek autó az új M3-as BMW, az orr kialakítása és a hatalmas hódfogakra emlékeztető vese-hűtőmaszkok nem arattak osztatlan sikert. Sokan csúnyának látják, de egy kínai műhelynek sikerült a négyzetre emelnie a látványt azzal, hogy megduplázta a vesék számát. Ez önmagában céltalan átalakítás lenne, de úgy, hogy az autót is jelentősen kiszélesítették, máris értelmet nyer az őrült orr-rész.
Jelen esetben nem a klasszikus tuningautós szélesítésről van szó, amikor fém pogácsákkal tolják kijjebb a kerekeket csonkállványtól. Nem is arról, amikor egyedi, hosszabb lengőkarokkal szélesítik ki a futóművet, ezzel javítva a tapadást. Az autó teljes szerkezetét szélesítették ki, bár ez sem igazán pontos meghatározás.
A csapat még néhány évvel ezelőtt egy vicces kínai reklám miatt ihletett kapott és építettek egy szuperszéles Volkswagen Lamando L-t. Az autóba előre három, hátra öt ülést építettek be egymás mellé, így nyolc személy befogadására lett alkalmas. A projekt sok embernek tetszett, a csapat mégsem volt kibékülve az autó dizájnjával, ezért úgy döntöttek, hogy átépítik az új BMW M3 karosszéria elemeivel.
Rendeltek több első és hátsó lökhárítót, illetve sárvédőket a BMW-től, majd némi lakatos és műanyagos munka után elkészültek az egyedi alkatrészek. Ezeket rászabták a meglévő Lamando L vázára és összeszerelés után elkészült a világ legszélesebb M3-asa. Miután átvették a BMW-féle M Sao Paulo Sárga színt, szinte lehetetlen megmondani, hogy az építés során nem igazi M3-asokat vágtak szét.
Árulkodó azonban a beltér: a sofőr előtti rész teljes egészében megmaradt a Lamando L-ből, csak a kormány közepén lévő Volkswagen logót ragasztották le egy BMW matricával. Az üléseket egy kivételével kiszerelték, helyette egyedi szőnyegeket és babzsákfoteleket helyeztek el az utastérben. Ez így nem túl biztonságos, de az extra széles M3 nem is egy utcai autó. A menetdinamikája is egészen visszafogott lehet, ha maradtak a Lamando L eredeti hajtásláncánál. Abban az esetben egy 1,4 literes, 150 lóerős TSI mozgatja az őrült szerkezetet 150 lóerővel egy hétfokozatú DSG váltón keresztül.