- Szörnyet faragott az amúgy is megosztó Tesla Cybertruckból a Mansory.
- Extra toldatokkal és szénszálas elemekkel toldották meg több helyen.
- Alakítottak a belterén is, a hajtáslánchoz azonban nem nyúltak.
- Árat egyelőre nem közöltek, de a Mansoryt ismerve nem lesz olcsó.
A Tesla Cybertruck korunk egyik legmegosztóbb autója, de van akinek ez sem elég. Az ilyen emberek számára nyújt segítő kezet a Mansory tuningcég, ami jellemzően ízléstelen építéseiről híres. Nem bántak szépen a Cybertruckkal sem: brutális, szénszálas toldatokkal és giccses részletekkel tették még nehezebben emészthetővé.
Kár érte, kiváló ügynök volt: a Mansory megint hazavágott egy Ferrarit
A borzalmasan ízléstelenül átalakított Ferrari F8 Spider viccnek is rossz lenne, de sajnos valóság.

A különleges tuningautót a Tesla alapítója és vezére, Elon Musk után Mansory Elongationnek nevezték el. Az autón sok helyen lecserélték a rozsdamentes acél idomokat és helyette egyedileg tervezett szénszálas paneleket szereltek fel. A szélvédő alatti lemezre került egy látszólag felesleges légbeömlő, az autó orrára pedig egy világító Mansory logó.
A brutál szélesítéseken megtartották a kockás formavilágot, de az egyedi lökhárító sem lóg ki annyira az összképből. A tetőre szereltek extra fényhidakat, míg hátra furcsa kis szárnyak kerültek a plató két oldalára. Az extra küszöbtoldatoknál és kamu légbeömlőknél talán csak a 26 colos, feketére fényezett felnik extrémebbek, de a tükrök is durván néznek ki.
A beltérben főleg a kárpitokat alakították át, az egyedi színeket azonban a vásárlók igényei szerint kombinálják. Ide is jutottak világító Mansory logók illetve egyedi mintázatok a kárpitokban. A tuningcég nem nyúlt a hajtáslánchoz, de minek is tenné, amikor a Cybertruck lehető legerősebb változatát alakították át. A Cyberbeast alatt három villanymotor dolgozik, amik összesen 857 lóerőt tudnak. A hatalmas pickup ezzel a teljesítménnyel 2,7 másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
A Mansory Elongation egyelőre nem rendelhető, így árat sem közöltek hozzá. A tuningcég korábbi műveiből kiindulva azonban nem lesz olcsó mulatság. A hasonlóan átépített Mercedes G-osztályokért simán elkérnek akár 500-510 ezer dollárt, átszámítva közel 200 millió forintot.
Forrás: Mansory

Az oldalról ajánljuk
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
