A vezérigazgató, Karl Heinz Kalbfell a 159-es Alfa bemutatóján
beszélt növekedést célzó terveikről. Az elmúlt években az Alfa Romeo
eladásai folyamatosan csökkentek, mostanság alig 200 000 autót
készítenek egy évben. Terveik szerint elsősorban a kulcsfontosságúnak
számító európai és ázsiai piacokon szeretnének erősödni,
a cél 2010-re évi 300 000 autó legyártása és értékesítése.
Kalbfell Amerikát is említette beszédében, de hangsúlyozta, hogy a 15
év kihagyás után nagyon óvatosnak kell lenniük, és csak biztosra
mennének a tengerentúlra. Arról nem is mondott semmit, hogy mikor
próbálnának betörni az amerikai piacra.
Először az olasz helyzetet szeretnék rendezni, majd a két nagy
európai piacon, Angliában és Németországban növekedésnek indulni, mivel
teljesen elégedetlenek az itteni eladásokkal. Kalbfell a
Rolls-Royce-tól érkezett a Fiat-csoport élére. Az Alfa Romeo és a
Maserati a legismertebb olasz márkák közé tartoznak, de nehéz
időszakokat éltek át mostanság, amit új modellek piacra dobásával
igyekeznek visszájára fordítani és visszanyerni korábbi piaci
részesedésüket.