Már tesztelik az új Clio sportváltozatát. A Nürburgringen készült fotók alapján jól látható, hogy a szériamodell csaknem minden lényeges részletében megegyezik a szeptemberben Frankfurtban bemutatott Clio RenaultSport tanulmánnyal.
Megmaradt a hátsó diffúzor, a jellegzetes, vigyorgó szájat formázó nagy beömlő az első lökhárítón, de az új karosszériaelemeket, sőt, még az első kerekek mögötti szellőzőnyílást is változatlanul hagyták. Az autó külső jegyei közül egyedül a felnik térnek el a tanulmányéitól. Jó szemmértékű nyugat-európai szakújságírók szerint nemcsak formájukban, hanem méretükben is. A végleges változatra 18 helyett 17 hüvelykes felnik kerülnek, hogy azért a hátsó utasoknak se törje a gerincét a sportosra hangolt futómű.
A következő Clio RS hajtásláncával kapcsolatban egyelőre csak annyi biztos, az előző változat kétliteres motorját fejlesztik tovább a Renault mérnökei, bár arról egyelőre eléggé eltérő pletykákat hallani, hogy ez a négyhengeres mekkora teljesítményt ad le. Vannak olyanok, akik 200 lóerőt emlegetnek, míg mások úgy vélik, marad a 182 lóerő, és a franciák inkább a teljesítmény leadásának jellegén próbálnak javítani. Ha igazak a hírek, akkor nem kell már sokat várnunk a bizonyosságra: a Renault már 2006 tavaszán előáll a sportos Clio III-assal.