Az évtized végére elkészülhet a Volt tanulmány szériagyártású változata. A General Motors kutatásfejlesztésért felelős alelnöke, Larry Burns elmondta, hogy a mérnökök már megkezdték a hálózatról is tölthető hibrid jármű sorozatban gyártható változatának tervezését.
A munka egyelőre épp csak elkezdődött, bár a legfontosabb lépéseken már túl vannak. Lekötötték a fejlesztéshez szükséges forrásokat, és eldöntötték, hogy a General Motors Delta jelzésű kompakt padlólemezét használják, ugyanazt, amelyre a következő Opel Astra is épül. Ráadásul két szálon folyik majd a fejlesztés, a tervek szerint a végleges Voltnak, ahogy a tanulmánynak is, lesz üzemanyagcellás, illetve benzin-elektromos hibrid változata is. 2010-ig valószínűleg csak ez utóbbi készül el, mivel a nagy sorozatban, gazdaságosan gyártható üzemanyagcella egyelőre csak vágyálom még a GM mérnökei számára is. A végleges Chevrolet Volt bemutatása persze akár éveket is csúszhat. A gyártáshoz ugyanis elfogadható árú, nagy kapacitású lítium-ion akkumulátorokra volna szükség, és egyelőre nem biztos, hogy a beszállítók 2010-ben képesek lesznek ilyeneket szállítani.
A Chevrolet Volt legnagyobb újdonsága a Toyota Priushoz, és a Honda Civic Hybridhez képest az a lehetőség, hogy tisztán villanyautóként is használható. Az akkumulátor a háztartási elektromos hálózatról is feltölthető, és kiviteltől függően 30 vagy 60 kilométer a benzinmotor vagy az üzemanyagcella beindítása nélkül is megtehető.