Hivatalosan csak szeptemberben mutatkozik be a 911-es legerősebb változata, a Turbo alapjaira épülő GT2-es. A napvilágra került prospektuslapok alapján azonban már most megtudhatjuk, mire számítsunk a frankfurti bemutatón.
A fotókon jól látható, hogy még látványosabb – és nyilván hatékonyabb – aerodinamikai csomagot kap az autó, hatalmas hátsó szárnnyal, alacsonyabbra nyúló kötényezéssel és az eddigieknél is nagyobb légbeömlőkkel az autó orrán és oldalán. Természetesen a legerősebb 911-esnek járnak a legnagyobb felnik: a különleges, 5x2 küllős keréktárcsák átmérője 19 hüvelyk. A feltűnő külsőségek azonban csak azért szükségesek, hogy a GT2-es stabil és vezethető maradjon a motorteljesítmény jelentős növekedése mellett is.
A 3,6 literes, két turbófeltöltős hathengeres boxermotor alapvetően megegyezik a 911 Turbóéval, de az átalakításoknak köszönhetően 530 lóerőt ad le 6500-as percenkénti fordulatszámon, a csúcsnyomatéka pedig 693 Nm-re nőtt. Ezzel az 1,44 tonnás sportkocsi valóban a Ferrari F430-as és a Lamborghini Gallardo komoly ellenfelévé válhat: a végsebessége 328 km/h, 100 km/h-ra 3,6, 160-ra pedig 7,4 másodperc alatt gyorsulhat.
A műszaki részletek jelentős része egyelőre titok marad, hiszen a katalóguslapokon csak néhány kedvcsináló adat szerepel, de már ezekre sem kell sokat várnunk: légkésőbb a Frankfurti Autószalon nyitónapjáig, szeptember 13-áig mindenre fény derül.