Régről maradt hagyomány, hogy a Jaguar felirat a brit gyártó minden típusának hátulján, a csomagtér teljes szélességében olvasható.
A cég formatervező csapatának feje, Ian Callum azonban bejelentette, hogy az XF az utolsó autó, amelyen még megjelenik ez a díszítőelem: a jövőben már csak a jellegzetes ugró macskafigurát használják, a felirat elmarad. "Az XF annyira szokatlan forma, hogy attól tartottunk, az emberek nehezen azonosítják majd Jaguarként, ezért hagytuk meg a feliratot. Ám ahogy megszokottá válik a Jaguar új formavilága, csak az ugró macskát hagyjuk meg" – mondta Callum. Erre várhatóan a következő két év során, folyamatosan kerül majd sor.
Egyes elemzők szerint ez az amúgy jelentéktelennek tűnő változtatás meglehetősen nagy kockázatot jelent, ha a Jaguar nem párosítja nagyszabású marketing-kampánnyal. Nagy kérdés, hogy a cég mostanában megengedhet-e magának egy ilyen, értelmetlennek tűnő húzást, hiszen a Jaguar évente több száz millió eurós veszteséget termel, így minden egyes vásárlóra szüksége van, azokra is, akik felirat nélkül nem tudják elképzelni a Jaguarjukat.