Felújítják a legkisebb Jaguart, de az átdolgozott változat már csak az Atlanti-óceánnak ezen a partján lesz elérhető.
Már az is meglepő, hogy az X-Type egyáltalán gyártásban marad. Az előző Mondeón alapuló típus a Ford modellváltása óta már a nagy szériában készülő, olcsó alkatrészekből fakadó előnyöket sem élvezi, és az amerikai piac elvesztésével a gyártási számok további csökkenése is elkerülhetelennek látszik. Ráadásul a modellfrissítés sem valami látványos, csak a szokásos hűtőmaszk- és lökhárítócserék, valamint egy új automata váltó az erősebbik, 2,2 literes dizelmotoros kivitelhez, így aligha rohannak majd a vásárlók egymás tarkóján taposva, hogy kaphassanak az X-Type felújított változatából.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a bő hat éves X-Type meddig marad még piacon, de a megújult kiadás sem tart már ki sokáig - legfeljebb egy-két évet lehet még piacon tartani - útódmodell pedig nem készül. Ha valaki mégis ellenállhatatlan vágyat érez az új hűtőrácsú X-Type birtoklására, az legkorábban jövő áprilisban veheti birtokba új autóját.