A Ford első embere, Alan Mulally szerint amerikai luxusmárkájuk sikeres lehet más piacokon, így Európa egyes országaiban, Ázsiában és a Közel-Keleten is.
Az ötlet persze nem teljesen új, a General Motor évek óta próbálja lenyomni az európai, közel-keleti és más, nem amerikai vásárlók torkán a Cadillac modelljeit, de épp innen lehet tudni, hogy ez mennyire reménytelen vállalkozás . Ráadásul a Cadillac sokkal inkább szem előtt van, mint a Lincoln. Míg az előbbi márkával filmek tucatjaiban találkozhat a közönség, a Lincoln utoljára talán a Kennedy-gyilkosság idején kapott nemzetközi figyelmet. Ráadásul a Ford luxusmárkája még Amerikában sem igazán népszerű, és a mostanság bemutatott, fronthajtású Volvo platformra épülő MKS és MKT modellek sem tűnnek igazán alkalmasnak az elnöki autó legendájának újjáélesztésére.
Egyetlen halvány reménysugár látszik. Ha az MKR tanulmányt sikerülne anélkül gyártásba küldeni, hogy kiherélnék a látványos formát, akkor talán volna esély, hogy a különlegességet kedvelő luxusautó-vásárlók felfigyeljenek a Lincolnra. Az Audi-BMW-Mercedes trió megszorongatása persze így is távoli álomkép marad csupán, de legalább Amerikában életben lehetne tartani a márkát. Egy ilyen típus bemutatásához azonban egy kis fantázia és bátorság kéne, ami az amerikai Ford döntéseire manapság nemigen jellemző.