Az indiai autógyártó egyik vezetője megerősítette, hogy a szuperolcsó kisautót exportálni is szeretnék, ám az is kiderült, hogy a nemrég bemutatott autó jelenlegi formájában alkalmatlan erre.
Girish Wagh, a Tata kisautó-gyártó üzletágának vezetője egy német lapnak nyilatkozott cége terveiről. "Négy éven belül ki fogunk fejleszteni egy utódmodellt, amely már megfelel az Euro5 károsanyag-kibocsátási normának, és az Európában érvényes passzív biztonsági előírásoknak is, és a Nano fogyasztását is szeretnék még lejjebb szorítani" - mondta Wagh.
Azt persze már nem ígérik, hogy ez a bizonyos utód, amely sejtésünk szerint inkább exportra átalakított modellváltozatnak tekinthető, ugyanúgy 100 ezer rúpiába, azaz átszámítva kevesebb mint félmillió forintba kerül majd, de így is valószínű, hogy négy év múlva a Tata kínálhatja a legolcsóbb személyautót Európában.