A Brera és a Spider a 159-esen alapul, így a kétajtós kupé és kabrió is áteshet ugyanazon a frissítő kúrán , mint a középkategóriás szedán és kombi.
A változtatások itt sem szúrnak szemet igazán, viszont a könnyített felnikkel és alumínium futóműalkatrészekkel elért 45 kilogrammos súlycsökkentést a Brerán és a Spideren is végrehajtották, ami nyilvánvalóan jót tesz majd a kissé túlsúlyosnak tartott kétajtósóknak. Emellett itt is bevezetik az elsőkerék-hajtású V6-os csúcsmodelleket az Electronic Q2 jelzésű differenciálművel, így a 260 lóerős motor erejének nagy része már nem a négykerék-hajtású erőátviteli rendszer forgatására és túlsúlyának cipelésére megy el. Az eredmény: a végsebesség 240-ről 250 km/h-ra nőtt, így mostantól az Alfák is tarthatják a lépést az Autobahnon a német konkurenciával.
A többi átalakítás a típus megszállottjain kívül másnak fel sem tűnne. Itt-ott átalakított műszerfalat, új kárpitokat, belső díszítőelemeket és korszerűsített fedélzeti elektronikát kínálnak a Brerához és a Spiderhez, sőt a választható fényezések száma is gyarapodott.