Frank Stephenson lemondott főtervezői posztjáról az Alfa Romeónál, és egyelőre nem tudni, hová vezet az útja.
Az amerikai formatervező egyike azoknak a tehetségeknek a szűkebb szakmában, akik eddigi pályafutásuk során nem adták a nevüket félresikerült típusokhoz. Stephenson 1990 és 2002 között a BMW-nél dolgozott, ahol többek közt az X5 első generációjának tervezését vezette. legismertebb munkája azonban a 2001-ben bemutatott új Mini volt. A Fiat hat éve szerződtette, ahol eleinte elsősorban sportos modellek tervezésében vett részt: dolgozott a Maserati MC12 és a Ferrari 430 típusokon, illetve felügyelte a Pininfarinának kiadott típusok - így a Maserati Quattroporte és a Ferrari 612 Scaglietti - tervezését. 2005-ben a Fiat és a Lancia modelleket tervező részleghez került, ahol az új 500-as tervezését bízták rá, 2007 közepe óta pedig az Alfa Romeónál dolgozott az új Mi.To típuson.
Stephenson egyelőre nem árulta el, hogy miért távozik az Alfa Romeótól, ahogy azt sem, mik a tervei a jövőre nézve, de határozottan tagadta, hogy a Pininfarinától érkezett, és a ranglétrán Stephenson fölé helyezett Lorenzo Ramaciotti miatt távozna. Az amerikai tervező helyére az Alfánál egy újabb külföldi, az ausztrál Christopher Reitz kerül.