Még nincs egyetlen kész terméke sem, de a német beszállítóóriás már most piacvezető szerepre készül a hibrid hajtásláncok gyártói közt.
A Bosch vezérigazgatója, Bernd Bohr szerint van elég tapasztalatuk a hajtásrendszerek, a villanymotorok és az akkumulátortöltő elektronikák fejlesztésében és gyártásában, hogy felvegyék a versenyt bárkivel. A jelenlegi, szériamodellekben használt hibrid hajtásrendszereket maguk az autógyártók tervezték, és csak egyes komponenseket - akkumulátorokat, fogaskerék-áttételeket, vezérlőelektronikákat - vásároltak külső cégektől. A Bosch azonban azt tervezi, hogy komplett megoldásokat szállít olyan autógyáraknak, amelyek eddig nemigen foglalkoztak benzin-elektromos modellek fejlesztésével. A cél egy olyan terméksorozat kifejlesztése, amelyből szinte bármilyen méretű autó számára kiválasztható a megfelelő teljesítményű elektromos segédhajtás, így az autógyártó dolga szinte csak annyi lenne, hogy a már meglevő modellekben helyet csinál a többlet-alkatrészeknek, és összehangolja a Bosch rendszerét a saját belsőégésű motorjaival.
Bohr egyelőre nem árulta el, hogy mikorra lehet készen a Bosch első hibrid rendszere, csupán annyit mondott, hogy jelenleg egy 400 fős mérnökcsapat dolgozik a termékcsalád fejlesztésén, és még az idén szeretnének megfelelő partnert találni az akkumulátorok gyártásához.