Bemutatták a Nissan szupersportkocsijának eddigi legkiélezettebb gyári változatát, sok apró változtatással.
A SpecV-ről régóta hallani, de nem pont ilyennek képzeltük. Korábban mindenki legalább 20-30 lóerő többletteljesítményt és versenyzésre alkalmasabb körítést remélt, de ilyesmiről szó sincs: inkább egyfajta visszafogott gyári tuningról beszélhetünk. A motor tájékán például egyedül a vezérlés változott: beépítettek egy új turbónyomás-szabályzó modult, amely magasabb sebességi fokozatokban tovább engedi nőni a töltőnyomást, és így nagyobb sebességnél javítja az autó gyorsulását. Ezen kívül könnyebb Nismo keréktárcsák, és kerámia féktárcsák révén javították az autó viselkedését. A többi változtatás inkább kozmetikai jellegű. Karbonszálas hátsó spoiler és hűtőmaszk került az autóra, külön ehhez a modellhez kikevertek egy fekete árnyalatot (Ultimate Black Opal) és átalakították a belső teret. Az első üléseket karbonvázas Recarókra cserélték, az amúgy is szűkös hátsó ülőpad helyére pedig csomagtartódoboz került.
A Nissan a SpecV-t inkább afféle limitált különkiadásnak szánja, semmint valódi klubversenygépnek: egyelőre csak Japánban kerül forgalomba, és ott is csak hét kiemelt kereskedés kap belőle, összesen talán néhány száz példányt.