A Jaguar kupéja is megkapja az XF-R-ben már bemutatott új, ötliteres V8-ast, méghozzá rögtön kétféle kivitelben.
Az XK-R természetesen az XF-R-ben bemutatott 510 lóerős, kompresszoros kivitelt kapja meg, amely akár 4,8 másodperc alatt felgyorsíthatja a kupét 100 km/h-ra. Ugyanakkor az egy fokozattal gyengébb XK 4,2 literes motorját is lecserélik, méghozzá az új ötliteres szívó-változatára. Ez a motor alig gyengébb, mint a korábbi XK-R kompresszoros motorja: 385 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 515 Nm, így 5,5 másodperc alatt gyorsíthatja a Jaguar sportkocsiját 100 km/h-ra. Mindkét motorhoz ugyanaz a hatsebességes automata váltó jár, és mindkét új változat végsebessége 250 km/h az elektronikus korlátozásnak köszönhetően.
Az új motorok beépítésén kívül más, kisebb változtatásokat is elvégeztek az XK sorozaton, így néhány LED-es lámpát és a karosszéria színében pompázó oldalsó kopoltyú-kereteket kapott a sorozat, illetve számtalan, típusváltozattól függő apróságon is finomítottak a tervezők.