Már azt hittük, nem történik semmi. Egy bő órája azt találgatja mindenki, hogy jött fel a két Toyota ennyire a vezető Audi nyakára. Nem volt semmi komoly baja az audisoknak, eggyel többször álltak ki, mint tervezték, aztán egyszer csak ott voltak a Toyoták. Már lőtávolban voltak mindketten a versenyt vezető egyes hibrid Audi mögött, amikor ki kellett állniuk a tervezett tankolásra. Így aztán Audi, Toyota, Audi, Toyota sorrend állt be az élen, amikor Romain Dumas a hármas számú dízel Audival beérte a Flying Lizard Motorsport Porschéjét.

Vagy az amatőr Porsche volt a vártnál lassabb, vagy Dumas nézett be valamit, mindenesetre a Mulsanne első sikánjában lecsúszott az ívről és beleállt a gumifalba. Ami utána következett, egyszerre volt komikus és csodálatra méltó. A pályabíró elé állt, jelezve, hogy nem lehet továbbmenni az autóval. Erre Dumas kipattant, heves mozdulatokkal leszaggatta az Audi komplett elejét, vagyis ami megmaradt belőle, majd alig fél perc karosszériásmunka után elindult hosszú útjára a boksz felé. Fityegett az első kerék, de behozta a bokszba. Meglátjuk, mit tudnak varázsolni az Audi szerelői. (Update: időközbn kiderült, hogy Dumas egy olajfolton csúszott meg, ezért nem tudta a kanyarba befordítani az autót. Alig harminc percnyi szerelés után új jobb első futóművel, de visszaaállt a versenybe. 24 óra nagy idő, ennyi talán beleférhet.)
Eközben a hetes Toyota beérte és elkezdte támadni az élen álló Audit. Néhány helycsere után éppen felhördült a tömeg, amikor stabilan megszerezte az első helyet a toyotás Lapierre, de nem sokáig örülhettek a japánok. A másik autójukat ugyanis egy sima előzés közben elkaszálta egy Ferrari, mire a nyolcas Toyota a sikán előtt felrepült a levegőbe, és egy csavart looping után beleállt a gumifalba. Az autó roncs, Anthony Davidson nagyon folytatni akarta, ki is szállt az autóból, de a Toyota menthetetlen, nem tudja folytatni és be kellett mennie orvosi kivizsgálásra. Szerencsére nem lett baja. A ferraris Piergiuseppe Perazzini látható sérülések nélkül szállt ki, állítása szerint nem az ő hibája a baleset. Lehet, ideje lenne, ha valaki megmutatná neki a felvételeket.

Az oldalról ajánljuk
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Gumidoktor
Milyen széles igazából az abroncs? Nem egyértelmű...
Típusonként elérhetnek a valós méretek. Hogy lehetne kideríteni, hogy melyik mekkora igazából?
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
