Nincs jobb az Audinál
Hajnal óta nem történt lényegi változás az élen, balesetből viszont egyre több volt. Óránként legalább egy pilóta benézett egy kanyart, defektet kapott vagy összeakadt egy másik dögfáradt sorstársával. De nagy balhé nem történt, a zúzott karbont összeszögelték a bokszban, és mehettek tovább. Reggelre szépen sorba rendeződött a négy Audi az élen, mögöttük, néha közéjük furakodva a két Rebellion Lola, illetve a gyorsabb 22-es Honda.

A hetedik abszolút helyezéstől már a legjobb LMP2-esek jöttek, élükön a 44-es Hondával, nem sokkal mögötte két Nissan-motoros Oreca körözött. A Nissannak a száguldó palacsintasütő kiesése óta ez maradt az egyetlen reménysége. Érdemes megnézni Motoyama szan hősies küzdelmét, ahogy másfél órán át megpróbálta összefércelni a DeltaWinget. A féltengelytöréssel a diffi rövidre zárásával még el is boldogult, a leszakadt kormányművel viszont nem tudott mit kezdeni. Pech.
A GTE kategóriában viszont egy küzdelmes hét után szerencsést versenyt futott az 51-es Ferrari. Az időmérő közben készültek el a hét elején reménytelenül összetört autóval, éppen hogy meg tudták futni a minimális kötelező köröket. Azóta viszont hibamentesen muzsikált a 458-as, a 97-es bilikék Aston sem bírt vele.
A befutó előtt, amikor már a legedzettebb nézők is ásítozva fetrengtek, mindenki csak óvatosan, félgázon körözgetett, gondoltak egyet az Audisok, és megmutatták, hogy úgy is tudnak nyerni, ha a vége előtt pár órával lezúzzák két autójukat. McNish, aki nagyon szerette volna megcsípni a dobogó legfelső fokát, kissé túlvállalta magát, és lekoccolta a falat, szinkronban az egyes autóval. De még ez is belefért az előnyükbe, pár perces bokszlátogatás után újjáépítették a két hibrid Audi elejét. McNishnek végül nem jött össze a harmadik győzelem, csapattársa, Tom Kristensen is várhat még a nyolcadikra.
Ahogy illik, a végeredménnyel búcsúzom:
LMP1
1. No 1 Audi R18 e-tron quattro, Audi Sport Joest, André Lotterer, Marcel Fässler, Benoit Treluyer, 378 kör
2. No 2 Audi R18 e-tron quattro, Audi Sport Joest, Allan McNish, Rinaldo Capello, Tom Kristensen
3. No 4 Audi R18 ultra, Audi Sport North America, Olivier Jarvis, Marco Bonanomi, Mike Rockenfeller
LMP2
1. No 44 HPD ARX 03b - Honda, Starworks Motorsports, Enzo Potolicchio, Ryan Dalzier, Tom Kimber-Smith
2. No 46 Oreca 03 – Nissan, Thriet by TDS Racing, Pierre Thriet, Mathias Beche, Christophe Tinseau
3. No 49 Oreca 03 – Nissan, Pecom Racing, Luis Perez-Companc, Pierre Kaffer, Soheil Ayari
GTE Pro
1. No 51 Ferrari 458 Italia, AF Corse, Giancarlo Fisichella, Gianmaria Bruni, Toni Vilander
2. No 59 Ferrari 458 Italia, Luxury Racing, Frédéric Makowiecki, Jaime Melo, Dominik Fambacher
3. No 97 Aston Martin Vantage V8, Aston Martin Racing, Stefan Mücke, Darren Turner, Adrian Fernandez
GTE Am
1. No 50 Chevrolet Corvette, Larbre Competition, Partick Bonhauser, Julien Canal, Pedro Lamy
2. No 67 Porsche 911 GT3 RSR, Imsa Performance Matmut, Anthony Pons, Raymond Narac, Nicolas Amindo
3. No 57 Ferrari 458 Italia, Krohn Racing, Tracy Krohn, Nicolas Jonsson, Michele Rugolo

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Gumidoktor
Milyen széles igazából az abroncs? Nem egyértelmű...
Típusonként elérhetnek a valós méretek. Hogy lehetne kideríteni, hogy melyik mekkora igazából?
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
